About Me

My photo
I'm a simple person...nice..haha..nice ke? sapa yang tau n know me je k.. loving, caring....and the most thing is i LOVE MY MOM. DAD, UDA, ADIK, KAK NOT, ABIL, MuQRI and the special one...LOKMAM..hehe

Tuesday 22 March 2011

SECRET RECEPIE PUNYA HAL..DATING TIME..^_^


alkesah....taibbbbb...

Petang tu lepas abeh je meeting untuk SPO, balek je rumah, siap2..Dating time..haha…nak dijadikan cerita hujan la pulak…adeh cm ne ni..dh plan..sok dh nak balek mid sem..1 week xjumpa..erm..xpela tunggu la kejap…then
 :Awak:    col..    ”cm ne? nk g x?
:saya:  hujan la awak , cm ne nk g..kang basah plak..
:awak: ala, dulu blh je hujn2 kuar date napa sekarg xblh?
:saya: hehe..erm..ok la..sy siap kul 6 awak dtg k..
:awak: ok..sy tunggu bawah..

Apa lagi…vromm222…hahah….SR time..
Motif utama nk g SR sbb nak tunaikan janji …tett..hehe
Ok..smpai je kat satu tempat rasa mcm hujn lebat la pulak..padahal xla sangat…
:awak: nk pkai bju hujan x?
:saya: ada ke?
:awak: ada la..dlm moto..
:saya: erm…bole la…
Stop jap tepi jalan…….taraaa!!! mak ai…bju hujan wana kuning..hahah..jadi YELLO GURL la aku ni..haha..xpela dr basah kuyup kan..serius mcm mascot DG punya..hahah…blh la pas ni aku gnti tempat si mascot 2..hahah….
Ok..teruskan lagi perjalanan…haha…tett..smpai kat stesyen minyak….isi minyk dulu..t xpasal2 kena plak tolak si moto 2…xnk la…haha..
Nah $$ g isi minyak.
.ok bos…
Lepas je dh settle byr.tnpa disedari ada plak keta merah ni….cis rupanya si ketibu kat kolej aku…haha..
“asal ko pandang2? Ada aku wt salah ke? Cukup la kat library je ko nk tegur2 aku..kat luar bukn hal ko..” ngomel dlm hati ja…
Cukup menyampah aku kat Si Ketibu 2…kdg cian gak dia bukn wt slah apa pun.but sometimes 2 mcm menympah..masuk library pun nk kena pkai skema…haha..okok dh2.cukup pasal 2 sambung2…
Smbil mata pandang dia xperasan plak kat depan aku ni ada satu kon yang ada rantai 2..fuhhh.!!
Nasb baik aku xtersepak halangan 2..kalau x .jatuh aku..wahhhhhhhhhhhhhhhh..!!!!...malu aku…nasib baik aku pndai cover….hahah….yg si buah hati aku 2 gelak2 kat aku..cis..haha…
Okok…trus kan lagi perjlanan..vrommmm222….
Sepnjng perjlann ada je yg asyik pandang aku..ee geram tol…..mcm nak je suh bnti moto g ketuk tingkap kereta org 2 n ckp…”Hoi….asal ko suka pandang2?? Pelik sangat ke aku nie?????” mcm 2 la..haha..
Ok..vrommmmmmmmmmmmm…tettt…dh smpai SR..haha…
Okok..nk mkn situ tp xpenh so xtau mcm mana nk ordr..trus g kaunter then order..
Yng jadi pilihan golden nugget n cheese apa ntah ..xingat..hahah…uit..tup2 pekerja yang kat SR 2 g masuk kn kek 2 dlm kotak..padahal kami nk mkn kt situ..haha…sekali…
“Bang, kami nak mkn sini.” Kata buah hati ku…
“oh , yka? Okok sy tukar” pekerja SR..
Ok apa lagi , g la cari pot baik punya ..haha..kat dlam sejuk gila dh la mengigil nk suh plak dok kat dlam mmg kang xpasal2 jadi ais batu..haha..so the best pot ialah kat luar lebih PNC..hahah…
After 1 minit…taraaa….dh smapi…KEk yang ditungu2…haha…jom , mkn menjamu selera…wahh..sedap…hahah..tp yg best nya dua2 org mkn xabeh..syg2…haha..tp nk wt cm ne..dh xblh jalan da..haha…
So the best moment on the that day..Enjoy sangat n happy..tq 2 u…
Next time kita mkn pizza hut plak ok…hehe…kalau ada rezeki yang lebih…yeehhaaa….walahhhhhh..haha..

nak tau kek apa yg lokamm makn...ni ha..
White Chocolate Macadamia
Lokmam Punya..makn smpai xabeh..teruk2..haha...
Ni aku punya...Golden Nugget...nyammm....
tp...xabeh gak...hahah....sama je dua2...

Ok...sekian.....hahaha.......see u soon..
Love~~~

No comments:

Post a Comment